Tuesday, October 22, 2013

ДЕБАТА НА ТЕМА "УЛИЧНО ОСВЕТЛУВАЊЕ НА ГЛАВНИТЕ БУЛЕВАРИ ВО СКОПЈЕ"



Почитувани,

Како дел од прокетот FUPOL отворена е дебата на тема "Улично осветлување на главните булевари во Скопје". Станува збор за состојбата со уличното осветлувањето на булеварите и магистралните улици кои се во надлежност на Градот Скопје.

На профилите на Градот Скопје на социјалните интернет мрежи може да коментирате за тоа каква е е состојбата со јавното осветлување на булеварите и магистралните улици кои се во надлежност на Градот Скопје, дали сте задоволни од нивната осветленост, дали на некои локации сте забележале редовни дефекти и недостатоци, како и да дадете Ваши идеи и предлози на оваа тема. 

Дополнително, можете да учествувате и преку давање одговори на кратката анкета на следната интернет врска.
 
Исто така, може да пишувате коментари и на интерактивната мапа на следната интернет врска со регистрација од Вашиот фејбук и твитер профили (се наоѓаат на горната десна страна на интерактивната мапа).


Во прилог интернет врска до сите улици и булевари кои се во надлежност на Градот Скопје (http://www.uip.gov.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=103:magistralni-ulici&catid=43&Itemid=170). 

Ви благодариме на Вашето учество и придонес

Со почит,

Град Скопје

1 comment:

  1. Јас сум Serenity Autumn, моментално живеам во градот Тексас, САД. Во моментов сум вдовица со четири деца и бев заглавен во финансиска ситуација во мај 2019 година и требаше да се рефинансирам и да ги платам сметките. Се обидов да барам заеми од различни фирми за заеми и приватни и корпоративни, но никогаш не успеав, а повеќето банки ми го одбија кредитот. Но, како што сакаше Бог, бев запознаен со една божја жена, приватен заемодавател на заем, која ми даде заем од 850.000,00 американски долари и денес сум сопственик на бизнис и моите деца се добро во моментот, ако мора да контактирате со некоја фирма со повикување на обезбедување заем без обезбедување, без кредитна проверка, без ко-потписник со само 2% каматна стапка и подобри планови и распоред за отплата, ве молиме контактирајте со г-дин Педро на е-пошта pedroloanss@gmail.com Тој не знае дека го правам ова, но Многу сум среќен сега и решив да им кажам на луѓето повеќе за него, а исто така сакам Бог да го благослови повеќе.

    ReplyDelete